Nieuw!

Moderators: Frans Bonnes, Webmaster

Nieuw!

Berichtdoor Ian1980 » vr maart 25, 2016 19:41

Hallo allemaal!

Aangezien ik hier helemaal nieuw ben, leek het me wel netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Ian en ben onlangs besmet geraakt met het Land Rover virus.

Mijn schoonvader die een prachtige Land Rover series III van 1979 heeft, heeft onlangs een vrij ernstig ongeluk gehad bij zijn andere hobby, mennen. Gelukkig gaat het nu een stuk beter maar helaas zal hij zelf niet meer kunnen rijden. Daarom neem ik het stuur over zodat we toch nog eens "de pad op kunnen gaan" :D

Vond het eerlijk gezegd altijd een beetje een stugge bak, maar als je er eenmaal mee gaat rijden en de LR leert kennen, tja dan ben je toch wel verkocht!Aangezien ik helemaal niets weet van de techniek, historie, etc. leek het me wel leuk om me hier aan te melden! Ik ga hier eens effe flink rondsnuffelen en wie weet treffen we elkaar in de toekomst! :D

Tot later!
Ian1980

Re: Nieuw!

Berichtdoor Ian1980 » za maart 26, 2016 10:56

Nog effe een paar mooie foto's:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Ian1980

Re: Nieuw!

Berichtdoor alcg » di maart 29, 2016 16:26

Welkom op dit Forum.
Hier gebeurt niet zoveel, maar binnen de club deste meer.
Je kunt hier altijd (technische) vragen stellen.
Als je bekend maakt waar je woont of in welke regio, is persoonlijk contact met mede leden makkelijker./ wellicht mogelijk

Voor 'echt contact:
Onze algemene leden vergadering is 16 april in Breukelen
Ons voorjaars-kampeerweekend is 27-29 mei ergens in het Vechtdal (Dalfsen bij Zwolle): tot 29 april kun je je nog aanmelden (wel met intro van lid)

Groetjes,

Ad
Quite Seri(ou)s
alcg
Expert

Keer terug naar Mededelingen / Announcements